wishporno.com

Köpvillkor

Du kan handla hur många produkter du vill i samma order – du betalar alltid bara en fraktkostnad per beställning. Minimiålder för att beställa varor från jolly.se är 18 år.

Leveranstid

Normal leveranstid är 3-5 vardagar från den dag då beställningen gjordes.

Vi reserverar oss för slutförsäljning av vissa artiklar. Vid längre leveransförsening har du alltid möjlighet att upphäva köpet. Kontakta i så fall info@jolly.se.

Bekräftelse

När vi mottagit din beställning skickar vi dig snarast en bekräftelse per e-post med information om din beställning. Det är bra om du sparar orderbekräftelsen för att ha till hands vid eventuella kontakter med oss.

Betalningsalternativ

Du har möjlighet att välja mellan två sätt att betala:

POSTFÖRSKOTT

Din order levereras till dig mot postförskott, vilket innebär att du får en avi hem i postlådan. Denna avi tar du med dig till angivet postutlämningsställe. Du löser ut din order med den summa som står på din avi som också skall överensstämma med totalsumman på din orderbekräftelse.

FAKTURA VIA ”FAKTURERA MIG”

Du kan även välja att betala via faktura, när du väljer detta alternativ utgår det en kostnad om 29:-. Det görs även en kreditupplysning gällande den personen det gäller. Din beställning levereras därefter till den adress du angivit i order inom 3-5 dagar, i paketet ligger även din faktura.

Frakt

En kostnad för frakt tillkommer per order, oavsett antal varor i ordern. Det lönar sig alltså att beställa flera varor samtidigt.

Transport

Om varan skadas eller kommer bort under transporten är Jolly AB betalningsansvarig. Du måste dock meddela info@jolly.se inom 14 dagar. Om varan skadas eller kommer bort då du återsänder den är du betalningsansvarig.

Ångerrätt

Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor utan att ange någon anledning. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits. Meddela info@jolly.se. Ångerrätten gäller ej då du har beställt en vara med tryck på, tex en t-shirt. Då är köpet bindande.

För att returen ska kunna behandlas så snabbt och smidigt som möjligt behöver vi följande information; ordernummer, fakturanummer samt titel på de produkter som du vill returnera. De returnerade varorna skall vara i oanvänt och oskadat skick i originaletui. (Plombering eller skyddsplast får inte vara bruten). Returnera varan tillsammans med fakturan. Ange returorsak ”Ångerrätt” på fakturans baksida! Du måste själv bekosta returporto. Retur får inte ske som postförskott eller efterkrav.

Reklamation

Vi garanterar att de varor du beställt är felfria vid leveransen. Skulle du få en defekt eller fellevererad vara ska du kontakta info@jolly.se så snart som möjligt, dock senast inom 14 dagar. Kundtjänst tar emot din felanmälan och sänder dig en förfrankerad returetikett. Skicka tillbaka varan i det skick som den mottogs åtföljd av en skade- eller felanmälan, så får du en felfri respektive rätt vara. Den fellevererade varan skall vara i oanvänt och oskadat . Returnera varan tillsammans med fakturan (eller en kopia av denna, både fram och baksida). Fyll i orsaken till returen på fakturans baksida!

OBS! Innan du returnerar defekt/fellevererad vara måste du kontakta info@jolly.se för att få reklamationen godkänd och returportot betalt.

Skulle din produkt gå sönder som du tycker kan åberopas som reklamation så skall du ta kontakt med info@jolly.se. Skaftbrott ersätts normalt inte alls, övriga bedömningar göts via mailkontakt eller att vi kräver att få se din vara, alla fraktkostnader kring detta betalas av dig. Skulle det visa sig att reklamationen godkännes betalar vi naturligtvis tillbaka de fraktkostnader som uppstått för dig.

Ansvaret för fel i beställd vara är begränsat till vad nu angivits.

Ej utlösta varor

Om vi får tillbaka paket som inte lösts ut från posten, förbehåller vi oss rätten att debitera dig för samtliga de kostnader som uppstår i samband med en sådan retur, f n 100 kr + de frakter och pfavgifter som uppstått tillsammans med din order. Betalning skall ske inom 10 dagar från fakturadatum.

Lagval

Tvist enligt dessa villkor skall avgöras enligt svensk lag.

Jolly AB följer Konsumentverkets rekommendationer se: Konsumentverket.se